Zapraszamy na nową stronę www.loftsails.pl

17 listopada, 2008

Zakończenie sezonu na Bałtyku - Michał Fedusio

Wczorajszej niedzieli nie poznałem secret spotu (Łeba). Pomimo wspaniałej prognozy chętnych do pomykania między łebskimi falami ze mną znalazło się 4!! Przyzwoicie rozhuśtany Bałtyk, wiatr na żagle poniżej 4m i słoneczko, poezja! Przyznaję, że miałem wiele wątpliwości odnośnie wyjazdu. Na Sieplywa.pl nikt nie odpisał, moje wszystkie "ale" rozwiał zapał Kargula (na codzien czub kajta), który był tak napalony, ze gotów był jechać tam sam. Daniel choć na desce pływa 2x do roku, radził sobie świetnie kręcac się do backloopa na co drugiej fali :) Autor fotek Mariusz, na swojej stronie napisał "zamykacze sezonu na morzu" ale ja mam nadzieję, że to nieprawda bo wczoraj naprawdę nie było zimno. Byłem tak rozochocony jak zobaczyłem warunki, że zapomniałem zamknąć zamka w piance...
Micha Fedusio
The Loft Sails Polska
http://www.teamkatapa.com/



Brak komentarzy: